باربری مشهد به دهدشت | اثاث کشی و حمل بار و اسباب کشی با کمترین تعرفه و نرخنامه از مشهد
نوشته شده توسط : نتسان

باربری مشهد به دهدشت  – ما در گروه باربری نتسان که نام تجاری باربری مشهد به می باشد سعی نموده اییم با به کارگیری بهترین پرسنل و ماشین های حمل کالا و اثاثیه مدل بالا آسودگی خاطر را برای شما عزیزان فراهم نماییم در این مطلب به موضوعات یاسوج - لیکک - چرام - لنده - باشت - سی سخت - سوق - دیشموک - سرفاریاب - قلعه رئیسی - مارگون - پاتاوه   خواهیم پرداخت.

باربری مشهد به دهدشت  -  تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل و (یاسوج - لیکک - چرام - لنده - باشت - سی سخت - سوق - دیشموک - سرفاریاب - قلعه رئیسی - مارگون - پاتاوه  ) را برای شما عزیزان تدارک ببنید و امروز با افتخار اعلام می نماییم که باربری نتسان در بین تمام شرکت های باربری ارزانترین نرخنامه و تعرفه را ارائه می نماید.


شهر دهدشت
دهدشت شهری است در استان کهگیلویه و بویراحمد. این شهر مرکز شهرستان کهگیلویه است. شهر دهدشت در قسمت گرمسیری استان واقع شده‌است و تابستان‌هایی گرم و زمستان‌هایی سرد دارد. شهر دهدشت همچون تصویری که به دونیمه تقسیم شده‌است دو بخش بافت قدیمی و جدید دارد. بافت نوین که در دهه ۴۰ شمسی پایه‌گذاری شده‌است، ساختمان‌هایی با مصالحی همچون آجر، بتن و فوم دارد و بافت قدیم که چند صد سال تاریخ را در خود جای داده، بیشتر با مصالح گچی و ساروج ساخته شده‌است.
نامگذاری
دهدشت از دو جز ده و دشت گرفته شده‌است که به معنی دهی/روستایی /در دشتی است این معنی به خاطر وسعت زیاد دهدشت است.
دیدنی های دهدشت
غار نزل

غار نزل در شهرستان چهرام واقع در استان کهگیلویه وبویراحمد که در ۴۵ کیلومتری جاده دهدشت باغچه سادات در پشت کوه نور در منطقه جوی خانه واقع شده است.ه محل دهانه غار رفته و پس از ۱۶ ساعت تلاش در نهایت تا عمق حدود ۲۱۰ متری پیشروی داشتند که برای اکتشاف بیشتر، داشتن تجهیزات غواصی ضروری است.برای رفتن به این غار عظیم یش از ۴۰ عدد رول نصب و ۳۳۰ متر طناب نیاز است و تجربه کافی . باربری مشهد به دهدشت  - شامل دو حلقه چاه طبیعی است که محل جمع شدن سیلاب های عظیم زمستانی و آب ناشی از ذوب برفهای این منطقه می باشد.
استان کهگیلویه و بویراحمد به لحاظ قرار گرفتن در زاگرس مرکزی و دارار بودن کوهستان‌های مرتفع و بهم‌پیوشته دارارای شگفتی‌های طبیعی و زمین‌شناختی متنوعی است. کوه‌های مرتفعی مانند دنا، نیر، ساورز، خامی، سفید و سیاه هر یک در بخشی از استان کهگیلویه و بویراحمد و به موازات هم علاوه بر دارا بودن پوشش‌های گیاهی متنوع در دل خود شگفتی‌های زمین‌شناسی منحصر بفردی نیز دارند که هر از گاهی بخشی از آنها کشف می‌شود. در سال‌های اخیر نیز با کاوش‌های زمین‌شناسی توسط زمین‌شناسان و غارنوردان غارهای عظیم و زیبایی در کهگیلویبه و بویراحمد کشف و شناسایی شده است. در این میان اما کشف برخی از زوایای پنهان و رازهای سر به مهر «غار نِزِل» که در میان بومیان و عشایر ساکن منطقه جویخانه سرفاریاب به چاه نِزِل معروف است باعث شده بار دیگر نگاه زمین شناسان و غارنوردان به گوشه‌ای دیگر از زیبایی‌ها و شگفتی‌های زمین‌شناسی کهگیلویه و بویراحمد معطوف شود.
روستای طولیان
تولیان(طولیان) از روستاهای بسیار باستانی ست . زمانیکه در محل کنونی دهدشت شهر باستانی مربوط به دوره ی ساسانی یعنی بلاد شاپور تاسیس شد ۲۳ روستا اطراف آن وجود داشت که تولیان یکی از آن هاست . باربری مشهد به دهدشت  - امامزاده ی آن معماری دوره ی صفویه است و ساختمان هایی که در بهسازی روستا تخریب شد نیز معماری دوره ی صفویه بودند . نیجه اینکه حداقل قدمت تاریخی تولیان به دوره ی ساسانی می رسد . 
روستای دم تنگ سپو
روستای دم تنگ سپو از سه پاره ده به نام مال دومن یا چهار راه شهید بهشتی(ده پایین) مال بالا (ده بالا)و مال ملا شیرخان تشکیل شده است ودر صحرای کلاچو در نزدیکی شهرستان دهدشت واقع شده است این روستا در نزدیکی رشته کوهی که این دو رشته کوه به دونصف شده به نام کوه گوشتی و کمر زرد که بین این دو تنگه ای است به نام تنگ سپو و روستاهای پشت این دو کوه به نام سر تنگسپو نامیده میشودو پشت این روستاهارشته کوهی به نام کوه سیاه وجود دارد .
پل بریده
پل بریده مربوط به دوران‌های تاریخی پس از اسلام است و در شهرستان کهگیلویه، روستای بی بی زلیخائی واقع شده و این اثر در تاریخ ۲۴ فروردین ۱۳۸۲ با شمارهٔ ثبت ۸۳۰۳ به‌عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است.
غار خی
اين غار در کوه «خيص» – دهدشت کهکيلويه – واقع شده و طول تقريبي آن ۶۰۰ متر است. غار خي در سال ۱۳۶۵ توسط هيأت کوهنوردي شهرستان کهکيلويه کشف شده است.
باربری مشهد به دهدشت  و موضوعات مربوطه را در حد توان در این نوشتار بیان نمودیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات باربری مشهد به دهدشت  - یاسوج - لیکک - چرام - لنده - باشت - سی سخت - سوق - دیشموک - سرفاریاب - قلعه رئیسی - مارگون - پاتاوه   را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.





:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،نیسان از مشهد به دهدشت،حمل بار از مشهد به دهدشت ,
:: بازدید از این مطلب : 220
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 19 فروردين 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: